Nytorps Förskola

Sommarfest

Varje vår/sommar har vi en grillkväll tillsammans med föräldrar och barn. Vi samlas på vår fina gård och umgås i grönskan. Barnen får också framträda med en liten sommarkonsert till allas förtjusning. En härlig kväll där föräldrar, barn och personal får möjlighet att umgås på ett avslappnat sätt.

Rönningeby

Varje år åker vi till Rönningeby tillsammans med de föräldrar som vill följa med. Vi blir hämtade vid stationen av en hästskjuts och får sedan en visning av bondgården. Det brukar bli en härlig dag med många roliga upplevelser.

Lucia

På lucia bjuder vi in alla föräldrar på lite adventsfika. Våra barn övar länge inför det traditionella luciatåget som brukar bli en succé.

Förskolans dag

I maj firar vi förskolans dag.

[Välkomna] [Skolan] [Förskolan] [Om förskolan] [Verksamheten] [Personal] [Kontakt]